A 2021/2022-es tanév műveltségi versenyének győztes osztályai és jutalmuk:
1. 11.B Ingyenes belépő a Sárvári Gyógy- és Welnessfürdőbe
2. 11.A Pizza kupon a Vespa pizzériába
3. 9.B Tekepályabérlés a Sárvári Arénában
A műveltségi vetélkedő harmadik fordulója (szakmai)
1. helyezett: 11.B
2. helyezett: 10.B
3. helyezett: 12.A
A műveltségi vetélkedő második fordulója (testnevelés)
1. helyezett: 11.A
2. helyezett: 10.A
3. helyezett: 9.B
A műveltségi vetélkedő első fordulója (közismereti)
1. helyezett: 11.B
2. helyezett: 12.A
3. helyezett: 10.A
A reál műveltségi területen karácsonyi témában egy logikai feladattal és egy matematika fejtörővel birkóztak meg a diákok, valamint a járvány elleni védőoltásokról kellett információt szerezniük. A válaszok jól sikerültek, szoros eredmény alakult ki az osztályok között.
Az adventi készülődés jegyében tervezte a humán munkaközösség is feladatait. Az osztályok öt darab 10 pontot érő feladatlapot oldottak meg. Az első és utolsó feladat műveltségi teszt volt. Itt 10 pontban a karácsony történetével és jelképeivel kapcsolatos kérdésekre kellett válaszolni. De volt kreativitást igénylő feladat is: mézeskalácsot díszítettek és karácsonyfát rajzoltak a gimisek. Végül ajánlót is fogalmaztak könyvtárunk ünnephez kötődő köteteiről. A zsűri pártatlanul és jószívűen pontozta a szép (és ehető) megoldásokat.
Német nyelvből a diákok online kitöltendő redmentás feladatsort kaptak, mely négy feladatból állt. Egyikben a "Jégvarázs"-ból ismert kedves hóember, Olaf segítségével gyűjtöttek a tanulók karácsonyi szokásokat. De megismerkedhettek ezen ünnep süteményeivel és édességeivel is, mikor azt kellett kitalálni, melyik német, illetve osztrák finomság melyik városból származik. Természetesen nem hiányozhatott a legismertebb, osztrák karácsonyi dal, a "Csendes éj" sem, melynek szövegét kellett kiegészíteni. Volt még egy karácsonyi kvíz is, ahol az ünnephez kapcsolódó általános ismereteikre volt szükségük az osztályoknak.
Az angol nyelvi rész maradt a legvégére, amelyben a sok különféle feladat igencsak megdolgoztatta mind a diákokat, mind az osztályfőnököket. Nagy szükség volt a munka okos megosztására, a csapatmunkára, az idő jó beosztására. A feladatok egy részét papíron, a másik részét interaktív oldalakon találták meg a diákok. Az elért eredmények alapján úgy tűnik, hogy még az alsóbb éveseknek sem okozott nagy problémát, hogy az angolszáz és magyar karácsonyi szokásokhoz, hagyományokhoz kapcsolódó angol szókinccsel megbirkózzanak. A karácsonyi szimbólumok, ételek és figurák, képeslap üdvözletek, valamint Dickens: Christmas Carol c. művének egy rövid részlete, remélhetőleg, mind gyarapította a tanulók lexikai és nyelvtani ismereteit.