A diáknapunk témája idén a cirkusz volt. Már önmagában ez is egy elég izgalmas alapot adott az egész napnak, hiszen minden osztálynak és szervezőnek bőven volt tere, hogy kiélhesse a kreativitását. Én diákönkormányzatosként a délelőttöt a saját feladatomnál töltöttem, ami egy Kim-játék volt. Itt a memória és a megfigyelőképesség került előtérbe. Többféle állomásból állt a feladat, például az egyiknél a csoportok egy percig nézhettek egy képet egy berendezett asztalról, majd az asztalt már üresen kapták vissza, és meg kellett próbálniuk pontosan ugyanúgy visszahelyezni a tárgyakat, ahogy a képen látták. Minden pontosan visszahelyezett tárgyért pont járt.
Ezt én és a barátnőm állítottuk össze, így különösen jó érzés volt látni, hogy tényleg minden évfolyamnak és osztálynak egyaránt tetszett. Sokan beleélték magukat, próbáltak minél jobban teljesíteni, és látszott rajtuk, hogy élvezik. Ez sokat jelentett, hiszen ebbe tényleg energiát tettünk.
A feladatok után az egész iskola összegyűlt a tornateremben, ahol minden osztály előadta a saját műsorát. Jó volt látni, mennyire különböző módon dolgozta fel mindenki a témát, és hogy mennyi ötlet született. Voltak vicces jelenetek, látványos megoldások, és olyan előadások is, amikből az látszott, hogy egy osztály mennyire együtt tud dolgozni. Sokat nevettünk az osztálytársaimmal, és jól éreztük magunkat.
A műsorok után a díszteremben megnézhettük a tanári produkciót is. Erre különösen kíváncsi voltam, mert már felsőbb évesektől is hallottam, hogy mennyire jó szokott lenni. És tényleg, nem csalódtam. Egyszerre volt vicces és szórakoztató, és jó volt a tanárokat is kicsit más oldalról látni.
Összességében nagyon jól sikerült a diáknap. Szervezőként és résztvevőként is élveztem, és szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy jó hangulatban telt az egész nap.
Monostori Dorina |
Tanári műsor
Osztályok műsora