9.A
9.B
9.T
Fényképek |
Az élményekben gazdag augusztusi gólyatalálkozó után a tinódis gólyáink szárnyaikat próbálgatták az őszi hónapokban. Hosszú út állt előttük. Hozzá kellett szokniuk a gimnáziumi léthez, és a tanulásba is bele kellett jönniük. Mindezt úgy, hogy közben az őszi, hagyományos gimnáziumi gólyanapi események is a szemük előtt lebegtek, és sajnos a járványügyi helyzet is fokozódott. Ettől függetlenül az októberi napok szorgos munkával, a műsorokra történő próbákkal teltek. Természetesen a tizedik évfolyam is nagyon készült. Kitalálták a beöltözéshez a jelmezt, a vetélkedőhöz az izgalmas feladatokat.
Végül úgy alakult, hogy a gólyák a műsoraikat elő tudták adni a zsűri és a tizedikesek előtt a díszteremben. A produkciók pedig fantasztikusan sikerültek! A menü tartalmas volt, mint egy jó ebédnél. Előételként laza köszöntőt kaptunk kedves humorral fűszerezve. Főételként pedig több sorban érkeztek a jobbnál-jobb fogások: dögös tánc retró és modern zenére, saját készítésű ütős kisfilm. Desszertként pedig közös éneket szervíroztak az osztályfőnökökkel.
Úgy tűnik, az idei tanév a gólyáknak is rendkívüli lesz. Hosszabb időszakon átívelő események során kell tinódis gólyákká válniuk. A gólyaosztályok közötti verseny eredményét, azaz a gólyanapló következő bejegyzését, remélhetőleg, egy fergeteges buli után tudom már megírni.
Vigh Viktor DÖK segítő tanár |
„A gólyanapról már korábbi években is hallottam és a műsorokat is mindig megnéztem, de teljesen más volt ott állni a színpadon az osztállyal együtt."
A felkészülésbe, szerencsétlenségünkre, begyűjtöttünk egy karantént is: szünet előtt, amikor még sok dolgunk lett volna, az egész osztálynak otthon kellett maradnia. Ennek ellenére az utolsó napokban is mindenki gyakorolt a tökéletes műsor érdekében, ami számomra nagyon pozitív volt.”
„Izgalmas volt ott állni a színpadon és szerepelni. Ezerszer elképzeltem, hogy vajon milyen lesz? De sokkal jobb volt, mint amire számítottam!”
„Nekem az is tetszett, hogy az általános iskolai emlékeimmel szemben mindenki ki tudta venni a részét a produkcióból, ha nem is szólóénekléssel/táncolással, de díszletkészítéssel, ötleteléssel, a film vágásával, rajzolással, ppt-készítéssel... Maga a gólyanap is emlékezetes maradt, mivel szerencsére a műsorunk is jól sikerült, és a sütik is finomak voltak ( és a biosz is jó volt, mivel, hála Viktor tanár úrnak, folytathattuk a sütizést és beszélgetést). Sajnáltuk, hogy nem volt több program, de szerintem így is szerencsénk volt, hogy ennyi megvalósulhatott.”
„Tetszett a sok fény és a füst a színpadon. Az rossz volt, hogy évfolyamtársaink műsorát nem láthattuk, de finom sütikkel vigasztalódtunk.”
„Szerintem a gólyanap jobban összehozta az osztályt, mindenki beszélgetett egymással. Volt izgalom a színpad mögött! A műsor utáni sütizés közben mindenki csapatokba rendeződött, beszélgettünk ettünk, ittunk. És még a zene is szólt az új táblán.”
„A gólyanapot már nyár óta várom, remélem a szívatásos részét is minél hamarabb lehetőség lesz megtartani.”