Az előző évi gólyatalálkozó sikerén felbuzdulva kollégáimmal úgy döntöttünk, – az iskolakezdés előtt – újra ismerkedési programot szervezünk a kilencedik évfolyamos diákoknak.
Idén a kétnapos rendezvényt Gólya-talinak neveztük el. Augusztus 30-án, azaz hétfő délelőtt az osztályfőnökök találkoztak leendő osztályaikkal, és játékos csapatépítő és ismerkedési feladatok segítségével már az évnyitó előtt elkezdték formálni az osztályközösséget. Ezen a napon a gólyák ízelítőt kaptak a diákönkormányzat és az iskolarádió tevékenységeiből is, valamint az előző évi gólyanapi műsorokba is belenézhettek. Másnap délután a négy osztály versenyre kelt egymással. Négy helyszínen forgószínpadszerűen ügyességi, kreatív, műveltségi feladatokat kaptak. A versenyen szerzett pontjaikat a gólyák viszik magukkal iskolánk hagyományos nagy rendezvényére, a gólyanapra, amely idén november 5-én kerül megrendezésre.
Kollégáimmal úgy gondoljuk, az iskolai gólyaprogramoknak nagyon fontos szerepük van abban, hogy az osztályok tanuló egy igazi, összetartó kollektívává váljanak és szép emlékeik maradjanak a középiskolás évekről.
Vígh Viktor |
Íme pár diákvélemény a Gólya-taliról:
- „Tetszett, hogy az iskola kezdete előtt megismerhettem az osztálytársaimat és a tanárokat, bejárhattam az iskolát.”
- „Az volt jó, hogy az órák előtt láthattuk a teljes osztályt és megismerhettük az osztályfőnököt.”
- „A programok jól sikerültek.”
- „Nagyon tetszett az ötlet, hogy mielőtt tanulnánk, ismerkedjünk osztálytársainkkal.”
- „A versenyek összehozzák a csapatot és összefogásra buzdítanak.”
- „Tetszett az, hogy QR kódok keresésével bejárhattuk az iskolát úgy, hogy a felsőbb évesek nincsenek itt.
- „Nem tetszett, hogy ilyen rövid volt.”
- „Tetszett, hogy sok feladatnál jól össze tudtunk fogni. Jó volt a csapatelosztás.”
- „Tetszettek a programok, nem változtatnék rajta.”
- „Főleg a második nap tetszett, amikor a feladatok voltak. A legjobb verseny a QR kód kereső és az arborétumi volt.„